Причин тут кілька. По-перше, топові місця в пошукових системах можна порівняти з престижними районами міста. Зазвичай перше враження про компанію клієнт отримує ще до відвідування організації, дізнавшись, де вона розташовується. Чим престижніше район, тим більшу довіру живить клієнт, а відповідно, більше шанс, що він вибере саме вас. Працює стереотип: якщо фірма розташована в самому центрі міста, то ця фірма процвітає. Аналогічно цей стереотип працює і при SEO просуванні. Сайти, що знаходяться в топі – це, як правило, найбільш шановні сайти. У нас найкраще продвижение сайтов дешево.

По-друге, гарне місце розташування приваблює набагато більше число відвідувачів. На сайти, розташовані на перших десяти позиціях (ТОП-10, тобто перша сторінка видачі), звернуть увагу більше 95-ти (!) відсотків користувачів. Якщо ж пошукова система видає сайт фірми на четвертій сторінці і далі, то менш ніж у 2-ух відсотків користувачів вистачить терпіння долистати до цієї сторінки.

Тому, чим вище сайт в топі, тим більший трафік у нього буде. Ми рекомендуємо по найбільш важливим запитам перебувати в ТОП-5 результатів пошуку.

Чому важливо правильно вибрати список запитів?
Безумовно, пошукова оптимізація-це дуже ефективний спосіб залучення клієнтів, але з одним застереженням: виконувати її повинні професіонали. І справа тут не стільки в тому, що невміла оптимізація може коштувати штрафних санкцій вашому сайту, а в тому, що число відвідувачів сайту зросте, а кількість покупців – ні. Щоб просування дало найкращий результат, необхідно визначитися зі списком просуваються запитів і зі стратегією просування.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяПеределка микроавтобусов

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here