Не так давно ми публікували поради по роботі з одним із трендів Twitter – емодзі. Сьогодні докладніше зупинимося на інший популярної механіки – опитуваннях.

Опитування з’явилися в Twitter в жовтні минулого року і вже завоювали велику популярність у брендів, які стали успішно використовувати цей інструмент маркетингових цілях. Twitter проаналізував найбільш успішні кампанії за минулий час і склав сім рекомендацій по використанню опитувань.

1. Регулярно публікуйте брендовані опитування
Сталість у публікації опитувань – ефективний спосіб змусити аудиторію говорити про бренд і регулярно згадувати про нього. Регулярні опитування користувачів, наприклад, раз в тиждень, продемонструють вашим передплатникам, що їх думка цінна для вас.
2. Радьтеся з аудиторією
Запросіть передплатників прийняти участь у прийнятті рішень. Це допоможе значно підвищити лояльність до бренду і емоційно пов’язати з них користувачів. Головне – прийняти рішення за підсумками опитування у відповідності з вибором більшості.
3. Запитуйте користувачів про актуальні та важливі події
Ще одна безпрограшна стратегія – провести опитування передплатників на тему, яка знаходиться в цей момент в центрі загальної уваги і суперечок. Ось кілька прикладів.
4. Проводите маркетингові дослідження
Опитування передплатників також може допомогти бренду оперативно отримати достовірну інформацію про його сприйнятті клієнтами. Для цього достатньо чітко сформулювати питання для користувачів.
5. Проводите опитування на теми, що мають відношення до бренду
Цей тип опитування зміцнює загальну ідею бренду, передає аудиторії його офіційну позицію до явищ і подій.
6. Промотируйте спеціальні продукти
Якщо ви запускаєте новий продукт або просуваєте вже існуючий, опитування на пов’язані з ним теми можуть допомогти в розкрутці, а також будуть мати крос-маркетинговий ефект і для інших ваших пропозицій. Наприклад, можна запитати у передплатників, що їм більше подобається у вашому продукті – це дозволить виділити його конкурентні переваги з точки зору споживачів.
7. Веселі своїх передплатників
Споживачі люблять, коли бренд з’являється в несподіваному світлі. Варто час від часу проводити жартівливі опитування, які розважать передплатників і залучать додаткову увагу до бренду

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ