Знаєте, я не планував поста на цю тему. Але, як це часто буває, побачив пару коментарів, і народилася ідея його написати.
В коментарях колеги дивувалися, обговорюючи, як деякі «таргетологи» лаялися на промопосты від спільноти, на які вони підписалися. Мовляв, ми ж підписані, навіщо ви витрачаєте гроші на покази нам. Звільнити вас треба!

Давайте я розповім, коли промопосты на власну спільноту можна робити і більш того, коли вони приносять результат у грошовому вираженні. Поїхали!

Ваші пости бачать тільки 20% передплатників. Завжди пам’ятайте, що будь-який пост, який ви робите, бачать в середньому від 10% до 25% передплатників спільноти ВКонтакте. Тобто ми втрачаємо видимості від 75% до 90% своєї аудиторії.

Люди, які на вас підписані, вже звернули увагу на вашу пропозицію і знаходяться на різних стадіях прийняття рішення. Якась частина готова купити скоро, якась частина – трохи пізніше.

А тепер уявіть, що ви запустили акцію. Пост про неї побачили лише 10%. З них дві людини зреагували. Всі! При цьому, якщо б пост бачили всі передплатники, зреагувати могли 20 з них. А, може, і 25.

Приклад: Перед новим роком я запускав акцію. Я не став просувати публікацію і очікувано не отримав реакції на посаду. Але після того, як ми почали просувати її по аудиторії спільноти, ми закрили всі місця на навчання і просування протягом декількох днів.

Давайте розберемо всі ситуації, коли можна і потрібно використовувати просування записи по своєму співтовариству:

Інформувати абонентів про акції, конкурсі та інших ваших пропозиціях. Про це саме писав вище.
Розповісти про новий цікавий та корисний матеріал, який розрахований на поширення. Наприклад, ви зібрали результати своїх праць за рік і оформили у вигляді великої і корисною інфографіки. Вірним рішенням буде зробити пост і в першу чергу просунути його по передплатникам. Це аудиторія, яка про вас вже знає. Багато з них лояльні до вас, а значить, матеріал отримає на старті хороше поширення, тобто свого роду «запал».
Розповісти про «репутаційних» постах. До «репутаційним» належать посади, в яких ви постаєте в хорошому світлі, і таким чином вони покращують вашу репутацію. А це може сприятливо позначитися на рекомендаціях і на прийняття рішень тими, хто поки що цього не зробив. Вони з лишком окуплять бюджет на просування посту. Просуваючи кейс «Hooligans» по аудиторії «Практики SMM», ми щодня отримуємо заявки.
До речі, взаємодія з постом, в разі його просування на своє співтовариство, буде коштувати копійки. Так що просування записів по своїй групі – це не тільки корисне заняття, але і недороге. І прибуткове!

Ваша аудиторія – це найбільш лояльні до вас люди. Вони з задоволенням вас підтримають, з радістю відреагує на нові матеріали. І з радістю куплять у вас вашу послугу або товар/ Пам’ятайте про це, якщо будете задаватися питанням: «А навіщо запускати промо-пост на себе?».

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ