Соціальні мережі – безмежна майданчик можливостей. Хлібне місце для бувалих рекламників і для початківців користувачів, правда, останнім буває не зовсім зрозуміло, як використати рекламний потенціал популярних мереж і досягти високого ефекту від свого профілю.
Одне із засобів, що дозволяє швидко залучити аудиторію і підвищити конверсію трафіку – використання хештегов, найбільш яскравий приклад майданчики для просування в мережі – Instagram.

Нагадаємо, Instagram охоплює більш ніж 500 млн користувачів, а в 2016 році стало можливим використовувати свій аккаунт як бізнес-сторінку. Здавалося б, що ще потрібно для просування? Ви і статистику охоплення аудиторії побачите, і публікацію продвинете у вигляді реклами, однак не варто забувати, що нововведення мережі виступають лише в ролі посередника, а не як головний метод підвищення трафіку.

Повертаючись до теми інструментарію і стратегій залучення аудиторії, ми розповімо про 5 заповідях використання #хештег.

Будь лаконічним
Занадто довгі хештеги – це не спеціальний хід. Так, такий хештег стане незабутнім, тільки от не в тому сенсі, який вам потрібен. Довгий хештег #изоченьбольшогоколичестваслов відлякає аудиторію, він просто не читабельний. Хештеги повинні бути інформативні, зрозумілими, відповідати тематиці вашого поста та напрямку діяльності.

Схема дій: якщо ви виробляєте і продаєте пиво, використовуйте #пиво. «Волковська пивоварня» – московський виробник і постачальник крафтового пива використовує релевантні їх тематики #пиво, #крафтовоепиво – ясні і короткі хештеги по темі, а також у своїх публікаціях використовує назву бренду #волсковскаяпивоварня і #wolfsbrewery. Слід також відзначити активність пивоварні в соцмережах, а це вже наступна заповідь.

Вияви інтерес
Отримавши увагу з боку, користувачі з задоволенням вступають з вами в діалог, ніж ви будете нав’язувати себе аудиторії і займатися саморекламою» на їх сторінках. Забудьте про беззмістовні коментарі користувачам за типом смайлів і загальних слів: здорово, клас, відмінне фото. Запам’ятайте: аудиторія – це запорука успіху вашого бізнесу.

Схема дій: ви випускаєте продукт на ринок – відстежуєте реакцію аудиторії – даєте зворотний зв’язок. Користувачі будуть використовувати хештеги вашого бренду, щоб розповісти про це іншим користувачам, стаючи при цьому розповсюджувачем рекламного контенту, а ви налагодите контакт з вашою цільовою аудиторією.

7 разів перевір, 1 раз запость
Раніше в соціальній мережі була лазівка, ви могли розмістити вашу публікацію з хештегом, потім повернутися до первісного вигляду, видалити хештег і розмістити новий. Ваш пост автоматично випало ТОП постів за цим хештегом, незалежно від того, як давно він був зроблений. Зараз, коли ви додаєте хештег до фото або відео, він з’явиться в публікації, зробленої у вихідний день, і не вирветься знову у верхівку.

Схема дій: банально, але має місце бути: перед тим як опублікувати пост, перевірте, чи все грамотно ви розмістили, змінити інформацію двічі можливості вже не буде. Для тих, хто женеться за кількістю передплатників, а не за якістю контенту, завдання також ускладнюється.

Не спамь
На майданчику Instagram можливо використовувати до 60 хэштегов в одній публікації. Ви можете додати підписи до посту і коментар, однак чим більше ви використовуєте хештегов, тим більше «заспамленной» виглядає ваша публікація, повідомлення загубиться у великій кількості непотрібної інформації.

Схема дій: найбільш вдале рішення – кілька релевантні тематиці вашого поста хештегов, які включені в контекст повідомлення. Ви «вб’єте двох зайців» відразу: інформативність вашого посилу і потрібний контекст хештег, можливість написати більше і для цільової аудиторії. Варто відзначити, що велика кількість хештегов для «молодих» акаунтів може бути сприйнято як спам і послужити приводом для блокування облікового запису. Користувачі автоматично блокуються, вам доведеться чекати схвалення облікового запису. До цього часу хештеги можуть не тільки працювати, але і зовсім не видно. Крім того, в соціальних мережах публікація виглядає по–різному, наприклад, в Twitter користувачі побачать підпис до посту і посилання, інформативність повідомлення буде ключовим моментом переходу по ній.

Використовуй нові підходи
Хештеги народжуються і працюють в інтернет – просторі, але ви можете піти далі! Використання хештегов в сучасних реаліях, наприклад, на розворотах сторінок журналів, меню, лайтбоксах і т. д., здатне підштовхнути людей до пошуку хештег в режимі онлайн, однак не слідують забувати про заповідь «Будь лаконічним».

Схема дій: ви створюєте рекламу в пресі, внутрішню або зовнішню рекламу із яскравим #хештегом – аудиторія не може проігнорувати посил, його в будь-якому випадку побачать – виникає інтерес і нові потенційні споживачі вашого продукту.

Яскравий приклад зовнішньої реклами – проект #ЯДубровский. Ніякої інформації на білборді, тільки хештег і масові здогади про те, що це буде.

Тільки в окремих випадках нові підходи і довгі хештеги можуть стати успішною рекламною компанією. Наприклад, метою акції від Heineken, розміщеної на лайтбоксах було змусити людей вимовити найдовший за кількістю допустимих символів хештег майданчики Twitter #WaterBarleyHopsAndHorizontalFermentationarethesecretsofheinekensince1873tweetitrighttowintheuclfinal і взяти участь у розіграші квитків на фінал Ліги чемпіонів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here